|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
П`ятниця, 29.11.2024, 00:48 | Вітаю Вас Гість | RSS |
Багатопрофільний регіональний центр професійної освіти у Черкаській області, відділення м.Ватутіного |
Головна | Реєстрація | Вхід |
Каталог статей |
У категорії матеріалів: 608 Показано матеріалів: 21-30 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 ... 60 61 » |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Українськими вечорницями зустріли новорічні свята у гуртожитку БРЦПО в Черкаській області |
Урок вшанування ліквідаторів наслідків аварії на Чорнобильській атомній електростанції.
|
10 грудня в Багатопрофільному регіональному центрі професійної освіти відбувся круглий стіл за участю здобувачів освіти "Ти – людина, значить, маєш права". |
"Збройні Сили України – слава, гордість, міць…"
6 Грудня — це свято пам’яті тисяч відважних воїнів, які віддали свої життя за незалежність, волю, суверенність та неподільність нашої держави. |
В рамках акції "16 днів проти насильства" у БРЦПО у Черкаській області спільно з провідним фахівцем ЦССМ Лукашенко С.О. проведено заняття з елементами тренінгу "Профілактика домашнього насильства". |
Тематичною лінійкою "Збережи пам'ять.Збережи правду" та Годиною Скорботи "Свіча милосердя" відзначили День пам'яті жертв Голодоморів здобувачі освіти БРЦПО у Черкаській області |
Днями в Україні проводилась Всеукраїнська акція «16 днів проти насильства». |
21 листопада в Україні відзначається День Гідності та Свободи. Цього дня, з інтервалом у дев’ять років, розпочалися дві доленосні для сучасної України події: Помаранчева революція 2004-го та революція Гідності 2013-го.
Під час президентських виборів 2004-го року здійнялися акції протесту. |
11 листопада в рамках Тижня української писемності та мови в БРЦПО у Черкаській області була проведена віртуальна подорож стежками повісті великого українського «сонцепоклонника» Михайла Коцюбинського «Тіні забутих предків». В ролі Марічки Гутенюк- учениця групи 37/2-Ушакова Тетяна, Івана Палійчука- Волошин Роман-25/2 |
Продовження Тижня писемності та мови |
|
|
|
|
|
|