Учитель, будь сонцем, що випромінює людське тепло, і будь благодатним
ґрунтом для розвитку людських почуттів; сій знання не лише в пам’яті й
свідомості твоїх учнів, а передусім у їхніх душах і серцях. Ш. Амонашвілі.
Опис досвіду Тарнавської Людмили Петрівни
викладача інформатики та інформаційних технологій
Актуальність проблеми. На сьогодні ми маємо звичну картину, коли учень якому
виповнилося лише 14 років, різко стає самостійним – він обрав професію, фах з
яким йому доведеться пройти життя і мені
як викладачу необхідно спрямувати його в правильному напрямку, тобто довести
учневі, що він йде правильним шляхом, що він є невід’ємною складовою нашого
суспільства і зробити це шляхом пізнання теренів інформаційного світу, світу
технологій та інновацій. Довести кожному учневі значимість навчання як
теоретичного так і виробничого спрямування і коли це базується на пізнанні
інформатики та її технологій шляхом перетинання набутих знань на всіх освітніх
предметах, то я вважаю це подоланням бар’єру, головної проблеми нашої освіти –
взаємозв’язку що саме вчити, та навіщо і як це застосувати в практичному житті,
- а саме це найбільше цікавить
сьогоднішнього учня.
Тема
дослідження. Самореалізація учня як спеціаліста в обраній професії на
уроках інформатики та інформаційних технологій.
Метою дослідження є
реалізація набутих знань учнів з предметів професійної спрямованості на
уроках інформатики та інформаційних технологій.
Завдання дослідження:
1. Виявити можливості
інтерактивних методів у формуванні комунікативної компетентності учнів під час
викладання інформатики.
2. Обґрунтувати та експериментально підтвердити
ефективність використання самореалізації учня в обраній професії як складової
процесу формування самоствердженної особистості на уроках інформатики.
Зрозуміти чи потрібно проводити паралелі та
зв’язки між навчанням професійного
спрямування на уроках інформатики ті інформаційних технологій.