|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Понеділок, 23.12.2024, 03:07 | Вітаю Вас Гість | RSS |
Багатопрофільний регіональний центр професійної освіти у Черкаській області, відділення м.Ватутіного |
Головна | Реєстрація | Вхід |
Каталог файлів |
У категорії матеріалів: 28 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 3 » |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Зміст досвіду: Впровадження нестандартних методів діяльності
на уроках української мови та літератури.
Козубняк В.К. працює у ПТУ №2 на посаді викладача
української мови та літератури з 1978 року. Це творчий, ініціативний, всебічно
розвинений педагог. Уроки проводить цікаво, емоційно, на високому професійному
рівні, використовує нові форми і методи навчання: «інтелектуальну розминку»,
евристичні спостереження
Мої файли |
Переглядів: 1410 |
Завантажень: 0 |
Додав: ПТУ№2 |
Дата: 10.09.2010
|
|
Зміст досвіду: Краєзнавча
робота на уроках історії та в позаурочний час___
Кириленко Валентина Василівна ефективно володіє
різноманітними методами організації
навчально-виховного процесу, прийомами,
формами роботи на уроках історії, постійно використовує інноваційні
педагогічні технології, проводить інтегровані уроки. Широко практикує
застосування таких інтерактивних технологій як «мозковий штурм», робота в
парах, малих групах, «акваріум», «мозаїка», «коло ідей»; використання таких
прийомів, як моделювання ситуації,
логічний ланцюжок, естафета, розробка проекту.
Мої файли |
Переглядів: 1909 |
Завантажень: 0 |
Додав: ПТУ№2 |
Дата: 10.09.2010
|
|
Зміст досвіду: Дидактичне
забезпечення уроків професійного навчання
Абакарова Наталія Ігорівна досконало володіє сучасними формами
та методами навчання, використовує різноманітні педагогічні технології.
Заохочує учнів до навчання, використовуючи цікавий дидактичний та роздатковий
матеріал, додаткову інформацію з
технології зварювальних, столярних і мулярних робіт. Багато уваги приділяє підвищенню професійної
та педагогічної майстерності. Застосовує диференційований підхід у
навчанні. Розробила збірники наочності з
професії «Муляр», «Електрозварник ручного
зварювання», збірник роздаткового матеріалу «Деревообробні верстати». Використовує
свою систему контролю знань, тому систематизувала збірник тематичного оцінювання з професії
«Електрозварник ручного зварювання».
Мої файли |
Переглядів: 1649 |
Завантажень: 0 |
Додав: ПТУ№2 |
Дата: 10.09.2010
|
|
Фонетична
транскрипція
1.
Укажіть, у якому ряду кількість букв і
звуків співпадають.
Варіант 1
а) дорога,
саджу, ліцей;
б) сум’яття,
літо, сюжет;
в) яблуня,
підніжжя, словник;
г) Київ, Суми,
Полтава;
ґ) стаття, площа, зоряний.
Варіант 2
а) юність,
словник, білий;
б)
узбіччя, радісний, люди;
в) Мар’яна,
Ілля, Єгор;
г) осінній, дружній,
ходжений;
ґ) президент, вулиця, діяння.
Варіант 3
а) бар'єр, ллю, синє;
б) коріння,
весна, книжка;
в) Ганна, В'ячеслав, Любов;
г) буквар,
графіка, сяяння;
ґ) аркуш, ґудзик, колір.
2. У якому рядку кількість букв і звуків не
співпадають?
Варіант 1
а) дощ,
дзеркало, вітання;
б) ряд, пюре,
садочок;
в) синій,
війна, принтер;
г) сонце,
трійка, гай;
ґ) правило, парламент, бюро.
Мої файли |
Переглядів: 2941 |
Завантажень: 552 |
Додав: ПТУ№2 |
Дата: 15.06.2010
|
|
Вправа № 1
Прочитати фразеологічні звороти. Пояснити їх значення.
Виходити з себе; вішати носа; правити теревені; змотувати вудку; тихший
води, нижчий трави; намотати на вус; драти горло; обвести круг пальця; замітати
сліди хоч сядь та й плач; не за горами; чужими руками жар загрібати.
Мої файли |
Переглядів: 3564 |
Завантажень: 1870 |
Додав: ПТУ№2 |
Дата: 15.06.2010
|
|
При створенні ансамблю
садка огорожа застосовується як самостійний декоративний елемент. Вона має
поєднуватися з загальним стилем його
оформлення, вигідно доповнювати створювану єдність.
Пропоную різні способи включення такої непростої споруди, як огорожа, в
ландшафт вашої ділянки.
Вписати високу глуху огорожу в оформлення вашого саду можна різними
способами. Розглянемо найбільш цікаві з точки зору дизай-ну. Висадка
в’юнких рослин, які частково чи повністю
закривають огорожу. Для цієї мети підійдуть тіневитривалі ліани:
-
виноград дівочий;
-
виноград амурський;
-
актинідія гостра;
-
актинідія багатошлюбна.
Повторення елементів огорожі в підпірній стінці створює терасу у основі
огорожі. Огороджений таким чином простір можна використати для створення різних клумб, кам’яного саду
чи газону.
На газоні можна розташувати окремі
ділянки кущів чи красивих
квітучих багаторічних квітів. По краю
тераси, яка прилягає до підпірної стінки, висаджують в’юнкі рослини , що надають цьому елементу закінчений вигляд.
Мої файли |
Переглядів: 1039 |
Завантажень: 156 |
Додав: ПТУ№2 |
Дата: 15.06.2010
|
|
Збірник тестових завдань з професії «Лицювальник-плиточник ІІ і ІІІ розряду» Підготував викладач спецдисциплін Кононенко Р.К.
Матеріали розглянуті і затверджені методичною комісією
оздоблювалювальників.
Протокол №4 від 14.12. 2009р.
Мої файли |
Переглядів: 1969 |
Завантажень: 509 |
Додав: ПТУ№2 |
Дата: 03.06.2010
|
|
Збірник містить комплекс тестових та практичних завдань для тематичного оцінювання за спец предметом з професії електрозварник ручного зварювання.
Мої файли |
Переглядів: 2502 |
Завантажень: 617 |
Додав: ПТУ№2 |
Дата: 03.06.2010
|
|
Зміст:
1. Загальні завдання удосконалення методики в/н - 1
2. Методика проведення уроків в/н - 2
3. Метод модульного навчання - 3
4. Метод комп’ютерної технології - 4
5. Метод економічної ситуації - 5
6. Метод аналізу ситуації - 6
7. Метод кейсів - 7
8. Метод активного навчання - 8
9. Метод активізації пізнавальної діяльності - 9
10. Пошуковий метод - 10
11. Метод проблемного навчання - 12
12. Метод творчих завдань і вправ - 13
13. Урок виробничого навчання - 14
14. Інструктажі уроку в/н -
Мої файли |
Переглядів: 3501 |
Завантажень: 2662 |
Додав: ПТУ№2 |
Дата: 22.01.2010
|
|
Тема: Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія. Звуки мови. Голосні та приголосні звуки. Знаки письма. Алфавіт. Співвідношення звуків і букв. Основні правила переносу. Наголос.
Культура мовлення: Правильне наголошення слів, слів професійної лексики.
Обладнання : Картки, схеми, таблиці, ілюстрації, магнітофон, кодоскоп, словники, репродукції картин.
Тип уроку: Урок узагальнення набутих знань, умінь і навичок з використанням укріплених блоків і таблиць.
Хід уроку:
І. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ.
1. Фронтальна бесіда:
- який розділ науки про мову вивчає звуки?
- розкажіть усе, що ви знаєте про звуки;
- чим відрізняються звуки мови від інших звуків?
2. Проаналізувати текст учні виділяють у ньому словосполучення, у словосполученні – слово. Зробити звукобуквенний аналіз виділених слів (таблиця №3).
При підготовці дерев’яних поверхонь під просте фарбування виконують такі операції: очищають поверхні, вирізають сучки і засмоли, прооліфлюють, частково підмазують, шліфують, прооліфлюють підмазані місця і ґрунтують.
Мої файли |
Переглядів: 6332 |
Завантажень: 4586 |
Додав: ПТУ№2 |
Дата: 22.01.2010
|
|
|
|
|
|
|
|